2018. február 27., kedd

Neo marketing

Más néven égi marketing



1. Pénz az nincs és ha fel mered vetni a témát, akkor pénzéhséggel vádolunk meg

2. Kivéve ha behódolsz, ám akkor azt teszed, amit kell, hisz ez a dolgod

3. Ha nem hódolsz be, rohadj meg ahol vagy oldd meg magad az ellenszelünk mellett


Itt próbálj meg fejleszteni. Míg te fejleszted őket, ők rombolnak ahol tudnak. Mielőtt arra a következtetésre jutnál, hogy ezek nem érik meg a befektetett munkát, van még egy utolsó előtti megoldás.


4. Hagyd az infrastruktúrájukat, azaz vedd ki a terveidből és építs magad egyet a nulláról

5. Ellenszél mellett csak úgy tudod megtenni, ha kicsit elbulvárosodsz

6. Divatból nem lehet ezt csinálni, ám el lehet így kezdeni elv alapján


A jónépet a balhé érdekli és mindig forog 3 olyan téma, amire érdemes építeni. Ha ezt a három témát felveted és kimondod, amit ők gondolnak, megspékelve azzal, amit csak te tudsz, megélénkül az érdeklődés. A szakmai szintekre csak töredékük jut el, ám ezek a töredékek alkotják a nagyobb tudatukat.


7. Nem baj, ha egy őrültnek könyvelnek el

8. Bármikor változhat hirtelen is a világ

9. Ha maradsz az utadon, utólag minden téged igazol



A másik lehetőség, hogy behódolsz, megkapod a csontot és várod a parancsot. Ja és mindenki leszarja, ha az neked nem tetszik. Az ellenszél leküzdésének egyik módja, ha beülsz egy lakásba és kivárod a végét. Addig úgyis tudsz meditálni, ami meg annak útja, hogyan tudod magad megvívni a háborúd egy olyan ellenséggel szemben, akit sokszor önmagadként érzékelsz.